Toate categoriile

Livrare și achitare

Livrarea comenzii:

  • De luni și până vineri, între orele 09:00 și 18:00.
  • Livrarea va avea loc la adresa stabilită de Dvs.
  • Fiecare comandă are o singură adresă de livrare.
  • În momentul recepționării comenzii la adresa prestabilită de Dvs, vă rugăm să verificați comanda în prezența curierului.
  • Orice nemulțumire ulterioară nu va fi acceptată.
  • Excepție fac doar cazurile când produsul are un defect tehnic în perioada inclusă în garanție.
  • Livrările se execută în termen de pînă la  24 de ore în raza mun. Chișinău și în termen de până la 48 de ore în afara acestuia.

Costul livrării în raza mun. Chișinău:

  • Pentru comenzile mai mari de 5000 de lei, livrarea va fi GRATUITĂ;
  • Pentru comenzile care nu depășesc 4999 lei, livrarea va costa 50 de lei;

    Costul livrării în afară razei mun. Chișinău:
  • Pentru comenzile mai mari de 10 000 de lei, livrarea va fi GRATUITĂ.
  • Pentru comenzile care nu depașesc 9 999 lei, livrarea va costa 70 de lei.

Modalitățile de plată: 
În numerar (curierului orin în office BTpos) – plata este acceptată în lei, conform prețurilor indicate pe site.
Prin transfer (transfer bancar) – pentru achitarea prin transfer, după ce se face comanda, persoanelor juridice li se va trimite bonul de plată


Condițiile de returnare a produselor: 

  • Returnarea produselor poate fi făcută în termen de pînă la 14 de zile de la recepționare, cu returnarea întregii contravalori achitate la momentul comenzii, în afara de costul livrarii
  • Dacă este păstrat documentul care confirmă procurarea bunurilor;
  • Dacă bunurile sunt nefolosite și sunt în ambalajul original;
  • Dacă bunurile nu au deteriorări sau zgârieturi și conțin toate accesoriile cu care au fost livrate.

În cazul în care nu se întrunesc condițiile de mai sus, BTpos își rezervă dreptul de a refuza returul bunurilor. Totodată, produsele care sunt expediate pentru retur printr-o companie de curierat, costul transportului către BTpos este suportat de către client. Adițional, dacă se stabilește că produsele nu îndeplinesc condițiile necesare de retur, indicate mai sus, costul de transport către client este suportat de client.